perjantai 8. helmikuuta 2013

Given voittaja?

 LUKEKAA TÄMÄ!


Eli koska giveeni osallistui hävettävän vähän väkea niin pidän SAMAN given sitten kun minullla on enemmän lukijoita.
Jos olet osallistunut jo niin älä hätäile kirjoitan nimesi muistiin mutta jos haluat edelleen sen 2 arpaa niin joudut laittamaan uuden give kuvan myöhemmin mutta ei hätää viellä.


Sitten haluaisin kertoa nukke suunnitelmistani eli Mandi saa uuden peruukin kesällä kun mulla on synttärit ehkä aikasemmin jos saan tarpeeksi rahaa. cipsit tilaan lähi aikoina.
Rahasta puheenollen olen rahaton, olen kyllä hankkiutunut kahelle tuttavalle lapsen vahiks ja yhdelle tuttavalle siivoojaks. En kyllä ole viellä aloittanut.
Mandin taas on saamassa paljon läheisiä henkilöitä siinä kesällä kans!
mutta siitä en paljasta enempää. ;)
Olen päättänyt että yritän postailla vähintään kerran kolmessa piävässä ja nyttenkin minulla on kt
nimittäin Sylvia oli meillä yötä ikuisuus sitten ja tässä tämmönen KT



Mandi = M
? = ?


Paras laatu forever!

?: Ja sitten minä...


M: Oikeesti kiva!
M: Mutta laitetaan sänkysi valmiiksi niin voidaan vaan lösähtää niihin kun ollaan valvottu puoleen yöhön! XD

M: *kaatuu* Aih!

?: Jospa minä auttaisin?! =)

Jotain...

Nonniin nyt voidaan vaikka... pelata! :)

?: Öhh... tuosta puuttuu jotain.

M: Ainiin joo tyyny ja peitto!
M: Ja...    *Lähtee jonnekkin*

M: Ja tässä on tämä yö puku sinulle se saattaa olla iso.


M: Huoh! Vihdoin voimme pelata vaikka aliasta, afrikan tähtee, diksittii ja tatu ja patu suomee! XD

Monen tunnin päästä     M: *haukottelee* Mennäänkö jo nukkumaan?

?: Olisi kyllä ollut kiva pelata viellä yksi mutta...

?: *Haukottelee* Minuakin väsyttää.

good night!




Kommentteja?



3 kommenttia:

  1. Kiva toi tarina nwn Sori etten osallistunu giveen, mulla ei ollu oikeen mahdollisuutta kun äiti jostain syystä vastusti... y__y

    VastaaPoista
  2. kiva KT. ja muutenki ihuna nukke sulla<3<3

    voitko liittyy lukijaks??
    http://selmunpullipblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Muista kommentoida!