torstai 28. maaliskuuta 2013

Mieron teillä osa 2/? + new blog love!

Kirjotan jotain loppuun jos kirjotan...


Ykkös osaan tästä.


Puhe
Mietteet
(Kertoja)






M: Jälleen yksi...


M: Olen varmaan ainiaan yksin tai
M: onhan minulla ystäviä.
M: Mutta ei sitä joka olisi aina kotona ja se joka lämmitää sydämmeni kun se jähmettyy.

M: Hetkonen mi mikä tuo on???  Eikai vaan se on

(Toinen nukke?)


M: Mutta se sehän on toinen nukke!

M: Hei! :)
?: Mandii!!!

?: Vihdointin olin jo jäätymässä! Mennääntö sisään?
M: No kyllä kai...

?: No Mandi mitäs sulle tuuluu? Onto muuten ruotaa?


M: Öhh... olisi kuitenin kiva titää mikä nimesi on!

?: Etkö sinä muka tunne minua???  Olen Itcigo
(Hetken päästä) M: Tässä olisi perunaa ja lihapullia...
M: Mandi niin eli nimesi on Itcigo ja sinä tunnet minut jostain...

Itcigo: Olen sistosi! Muutin todella nuorena isän luotse asumaan et sitsi varmaan tunnista minua. tun olimme aita nuoria niin eräs ilteä tyttö nimeltään Mituri (Mikuru) halusi tappaa minut mutta isä suojeli minua ja joutui muuttamaan tauas turva taloon...


M: Siis MINÄ omistan siskon mutta mitä sinä sanoit tappamisesta?

I: Tauan sitten eräs mituru niminen tyttö tuoli traagisesti  hän oli ollut paholaisten lähetti ja joutui täten helvettiin! Mutta itse helvetti antoi hänelle mahdollisuuden toiseen elämään ja hänen piti tappaa minut ja tuoda sieluni helvetille ja siitä Mituru saisi elämänsä tataisin. Mutta tosta isä pelasti minut hän ei onnistunut! :) Mutta nyt hän yritti uudestaan ja isä lähetti minut tänne turvaan.

M: Tuossapa oli paljon tietoa mutta miksi Mikuru haluaa juuri sinut eikä muita ja miksi isä ei vastannut minun kirjeeseen koskaa? I: Hän halusi minut tosta olen sielun veltaa hänelle. Tun olin pieni niin olin lähellä tuolla mutta äiti antoi minulle läätteen suoraan taivaasta mutta sillä oli hinta... ymmärrät varmaan mitä. Ja tirjeistä en tiedä sillä me lähetimme monta mutta SINÄ et vastannut. Jotin meni varmaan pieleen siinä... se jää ituisetsi arvoitutsesti


M: No... jos kerran olemme siskoja niin eivoi muuta kuin halata! :)










Semmone! :)
Toivoisin PALJON kommentteja koska tossa meni ihan sairaan pitkään! ;)


Ja muuten sain new blog love- tunnuksen mirkalta! <3
Kiiiiiiiiiiitos!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3  <3 !


Tossa on mun omani





♥ Kiittäkää antajaa ja linkatkaa henkilö, jolta saitte tunnuksen.
♥ Antakaa te se 5 blogille, jolla on alle 200 lukijaa ja kertokaa se henkilöille,
kommentoimalla heidän blogiinsa.
♥ Toivon, että he antavat sen eteenpäin 5 bloggaajalle




1. Fleur de prairie

2. Hayley's candy world

3. beatiful disaster

4. my doll live

5. niji no kanata

11 kommenttia:

  1. ö w ö hienotarina! IHANA ITCIGO (kirjotettiinko se noin :D)

    VastaaPoista
  2. Kiva ku sullaki on Puki joka lässyttää niiku Amandal ): ei varmaa tunnu kauhee kivalt ku matkitaa!

    VastaaPoista
  3. MITÄVATTUAWTF MIKS KOPSAAT MUA JA VIELÄKI ILMAN LUPAA ON LUVAN KYSYMINEN KEKSITTY MYÖS HYVÄ IHMINEN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi vain mutta mä en matkinu sua! sitäpaitsi en edes tullut ajatelleeksi sitä että sullakin oli puki joka omistaa k ja r vian! samat sanat Saralle!

      Poista
  4. Tosi kiva tarina ja ihana juoni :3

    VastaaPoista
  5. Tosi hieno tarina ja hienoja kuvia! Blogitunnuskin on ihana c:


    ibbesdollslife.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. En kovinkaan pitänyt tarinastasi... Tai, no se oli liian yksinkertainen ja lyhyt. Ei napannut :\ Minustakin tuntuu että matkit Amalta.. Mutta voinhan minä olla väärässä, sillä aman dal lässyttää ja on puki :c Eikä minusta tuntuisi kivalta jos muo matkitaan qwq

    VastaaPoista
  7. Ihana tarina ja kiva juoni! :3 Ja voihan toi olla hyvinkin pelkkää sattumaa, että on lässyttävä dal. :)

    VastaaPoista
  8. ni

    miettikää miehet mite mukavalta Alicesta tuntuu ku heti tullaan raivoomaan. Sattuma on kaunis asia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos minut niihin 'miehiin' luokittelet, niin en tarkoittanut kummiskaan pahalla. Huomautin vaan omalla tavallani c;

      Muovirakkaus.blogspot.com
      ~ liity toki, en minä pure~

      Poista

Muista kommentoida!