lauantai 9. maaliskuuta 2013

Viitasaaren kuvia osa 3/3

Terve ihmiset?  Olen ollut vähän tuota poissa. en ole oikein ehtinyt postailla koska on ollut paljon tekemistä ja sitten illalla kun yritän epätoivoisesti päästä koneelle niin äiti sanoo: ei enää mennä koneelle kello on jo 22.00. 
mutta täsämä olen!! Toi ei ollu kirjosvus virhe.
Viimeiset kuvat viitasaarelta. :(

Ei nääkään ole parhaimpia mahdollisia mutta kuviahan nämäkin ovat! :)
olen muuten menossa jälleen miittiin. jej! Ja tälläkertaa mulla olisi mukana 2 nukkea!!!!!111!  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)   Joooooooooooo eiku JEEEEEEEEEEEEEEEE
 Ichigo Ichigoo se on tullut ja se on IHANA!!!!! 
Mutta te ette saa nähä sitä ennenkun sen peruukki ja (obbari?) tulee koska päätin tehä vasta sillon sen kt,en mutta niinkuin jo sanoin kirjoitin niin se on ihana ja varoitan osa saattaa kuolla sen söpöyteen. WUOHAHAHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!  ;)




Ajattelin myös että olisi kiva saada enemmän kuin 4 kommenttia koska mulla on jo 31 lukijaa niin ajattelin vaaan. Mutta en pakota.

6 kommenttia:

  1. Uuu, onnee uudesta nukesta ! Kiva että Mandipikkuinen saa nukkeseuraa. nwn Söpöjä kuvia <3

    VastaaPoista
  2. Vähän pimeitä ja rakeisia kuvia.. Ei mitään parhaita. En kuollut Ichigon söpöyteen. Enkä aio koskaan kuolla :b

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Onnea uudesta nukestasi kerro ees malli jooko:) no tee se kt sit pian, et voin kuolla sen söpöyteen:D ja kivoja kuvia ehkä vähä pimeitä, mut tossa kynttilä kuvassa se näytti hyvältä

    VastaaPoista
  4. Ihanaaa, haluan tietää jo sen mallin♥ Onnea<3

    VastaaPoista

Muista kommentoida!