maanantai 1. heinäkuuta 2013

Olen nyt sitä mieltä että on aika viettää kesää vapaasti.

Olkaa kilttejä ja lukekaa teksti koska siinä on tärkeää asiaa.
Tai ainakin alleviivatut asiat.


Viisaimmat varmaan tajus otsikoska että mä meen tauolle. Olen pahoillani mutta mä kun vietän 
suurimman osan mun kesästä mökillä ja siellä en sitte oiken haluis postata koska aijon viettää hyvää aikaa mun serkkujen kanssa joten, tauko tulossa.


Mutta sitten tytöistä pari juttua

Että Ichigo on nyt muuttunu koska mä kyllästyin sen ylipitkiin hiuksiin ja leikkasin ne lyhyemmiks.
Ne on kuitenkin ihan järkevän näköset ja mä laitan tohon loppuun kuvan niistä.

Mandi taas sai 27 cm obbarin 
Mutta se ei jää sille se on vain väliaikaisesti.
Ja miksi sillä on se no vaan Sylvia ja Mirka tietää ja teijjän muitten ei tarvii viellä olla tietoinen asiasta. >:)


Ja muuten julkasen sen kysymys postauksen vasta kun mun tauko loppuu koska mä en jaksa nyt julkasta sitä.
Ja mä saatan postata jotain tauon aikana mutta se loppuu vasta kun mä sanon niin.

Ja noissa kuvissa tytöt on viellä normeja ittejään....


PlIIS ELKÄÄ POISTUKO LUKIJOISTA!





Sitten jotain kuvia kun Mirka oli meijjän mökillä:

Valmistautukaa ylivattuneisiin kuviin!










Rena on niiiiiiiiiin SÖPÖ!



Toi on kysymys postauksesta mutta erittäin huono laatu ja valo tiedetään.
Mutta tossa näätte miltä Ichigo näyttää nykysin.





Kommentteja sateleman! :)
kiitos

12 kommenttia:

  1. pyyh :c siu nuket on ollu nii soposia~ älä taukoile kauvaa~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinullahan on söpö nukke ei miulla, taino onhan nekin aika söpöjä... :)

      Poista
  2. Kivoja kuvia<3
    Älä oo tauolla kauaa :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. En ihan tiedä kuinka kauan olen auolla mutta yritän postailla aina välillä.

      Poista
  4. Kivoja kuvia ♥ Ichigo on kyl tosi söpö >w<

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Kiitti ihanista kommenteista! :)

    VastaaPoista
  6. Ihan kivoja kuvia. En kyllä kauheasti tykännyt kolmannesta, viidennestä- enkä kahdeksannesta kuviasta. Ne olivat niin vaaleita/tummia. Eli ali- ja ylivalottuneita :/ no sehän on minun mielipiteeni.

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sillon oli toooosi aurinkoista ja jouduin kokoajan säätämään valoa! :)

      Poista
  7. Sitä ei kirjoiteta my litle girl's. Sillä se ei tarkoita mitään järkevää. Jos haluat sen tarkoittavan minun pienet tytöt tms. Se olisi my little girls.

    Sylvia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tiiän mutta en jaksanu muakata sitä enää, Huomasin siis sen kun laiton ton kuvan tai ton jutun.

      Poista
  8. Ihania kuvia :) Ja ihanat noi Ichigon hiukset :3

    VastaaPoista

Muista kommentoida!