keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Joululahjoja on iiiiiiihana saada! :D varsinkin kun sain J_ _ _ _ _ _ _ _ !

Hello kitty  Miten teillä on menny joulu? Mulla meni aika tylsästi koska mun serkut ei tullu taaskaan suomeen! :( Joten mulla oli vähä yksinäistä ku oon ainut lapsi. mut täällä ollaan taas... 
Huomasin että en oo postannu yhtään joulusta postausta ja ei tääkään kyl oo, mutta määpä sain joululahjaks järkkärin! :D näistä kuvista sitä ei ehkä huomaa mutta mä vasta harjottelen sen käyttöä.
siis kuviin

muuten mitä te saitte joulu lahjaks kertokaa toki mulle kommentti boxissa.







Hei kaikki! :)


M: niinkuin olette varmaan huomanneet niin nälkäpeli 3 ei ole tullut viellä leffana! >:(

Poikki

Hei kaikki rakkaat lukijat! :)


Niinkuin ehkä olette huomanneet niin kysymys postauksen vastauksia ei ole viellä tullut ja koska siihen tuli aika vähän kysymyksiä niin me aijjomme
M : tehdä uuden jossa minäkin olen mukana


Ja palkinnoksi parhaimmasta kysymyksestä lähetämme tämän mahtavan piparkakkutalon! :)



M: Hetkonen Miks tuolla takana on jättimäinen reikä???????
I: Noku Sylvialla on mun käsi ja mä halusin vaan maistaa iiiiihan vähän ja ja sit mä hypin siinä jaja nii yhyy!



M: Näyttää siltä että ei tulekkaan piparia mutta voi siis kysyä Multa, Ichigolta, Mandilta ja Alicelta. :)



























2 kommenttia:

  1. ääööh

    onnea järkkäristä + nythhän voit leventää blogia ja laitta aisompia kuvia 8)?

    kusumisia.. hmm
    mandi:
    ööäää
    onko kiva olla nuketusperheen ''ernu'' rusekaharmaassa peruukissa c:
    lellitäänkö jotakuta sielä :o?
    oletko facebuukissa c:?

    sina yksi; (mikuro/misaki?)
    oisko kiva tavata meijä alteon 8)?
    hööö esittäydyit aijemmin Misakina, mutta tarinan alussa lukee että olet mikuru?
    öäh

    Alice;
    öää täää ei oo kysymys, mutta kun kaksi äMmää (siis ämmällä alkava nimistä tyttöä siulla) niin kannattaa laittaa kokonaan heitie nimet, helpottaa tyhmiä lukijoita :3
    onko suunitelmissa hankkia miehiä?
    onko lellyri lellejä?
    mistä aikoinaan kuulit pullipeista (emt ei ole vastaus, vaa iha kunnolla nyt kerro :3)
    luetko oikeasti jokaista blogia jossa olet lukijana?
    (jos taito riittäisi ja olisi tarvikkeita) olisitko valmis tekemään nukeillesi omia peruukkeja ja chipsejä, vai pitääkö olla aina ostettuja :3?

    Ichigo:
    ono metsästetäänkö yhdessä se ilkeä sylvia-täti joka vei kätesi?
    onko kiva kun täällä stalkkeroi sinua monta ihmistä?
    onko alice joskus ärsyttävä?

    VastaaPoista
  2. Noh, näkeehän noista kuvista heti esim. valotus on paremman näkönen ja laatu ei ole pikselimössöä! Mutta kyllä, harjoitusta vaan niin onnistuu! Ja sit kannatan blogin tekstialueen levennystä ja kuvien suurennusta ;) Ja kysymyksiin:

    Mandi:
    -Parhaat nukke kaverisi?
    -Onko siskot kivoja?
    -Paras näkemäsi elokuva?
    -Onko Alice pervo?
    -Onko kiva kun jättiläinen jakaa sun kuulumisias ilman sun lupaa nettiin? :D

    Ichigo:

    -Mikä se sun ihme silmä on?
    -Oletko koskaan varastanut? Mitä?
    -Parhaat nukkekaverisi? Miksi juuri ne?
    -Paras lukemasi kirja?

    Mikuru:

    -Saanko syyö sut?
    -Saanko varastaa sut?
    -Tuutko meille?
    -Tyhmin nukke Alicen nukkeperheestä?
    -Onko Alice pervo?
    -Oonko mä kiva?
    -Vai ärsyttävä?
    -Kun laitan tyhmii kommenttei?
    -Oliks toi kysymys?
    -Oliks täs tarpeeks kysymyksii?

    Alice:

    -Tunnustatko vihdoin, että järkkärit voittaa pokkarit 100/0
    -Onks kivaa omistaa järkkäri
    -Oonks mä kiva?
    -Vai ärsyttävä?
    -Haluuks sä mun kameran?
    -Jos saisit valita 1 mun nukeista, kuka se olisi?
    -Mainitse 5 parasta lukemaasi blogia?
    -Ja 7 (vain seitsemän) kivointa/Söpöintä/Kauneinta nukkea jotka tiiät. (ei sun nukkeja)
    -Oliks kysymyksii tarpeeks?

    VastaaPoista

Muista kommentoida!