sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Yukicon!!!!

Joo mä tiiän tää tuli ihan sairaan myöhässä, mutku en mä jaksanu yhes päiväs muokata 31 kuvaa...

Mutta olin siis Yukiconissa Roosan ja Eilin kanssa niinkuin eniten ja sitte aina päivän loppu puolella Tinjakin eksyi joukkoomme.
Mutta lisää tekstiä sitten kuvien seassa.

Osa kuvista on rakeisia mutta yrittäkää kestää se. :(



Päivä 1

Assasin`s creed kolmosesta muistaakseni

Mun eka figuuri!  Link

Pinkie pie!!!



Me oltiin siis vähän aikaa yhessä miitissä mutta lähettiin aika pian omille teille... Ja tossa kuvassa on siis sen kirjaston koira

Roosa


Jotain sepailua...

Ja sitten mun unelma löytyi Annikan nukke Juliet!!! <33333333


Ja jos satuit huomaamaan tämmöisen hullun tytön joka ahmi pockyja niin se oli sitten minä. :D

Mun ostokset plus se Link tuolla ylempänä



Päivä 2

kossi kisassa oltiin molempina päivinä mutta nyt kuvia vaan tokasta kisasta koska ne vanhat kuvat  oli ihan surkeita.


Tokan päivän ostokset plus yks figuuri alempana...
Mun lemppari Ponio!! <3 se oli semmone 5,v pikku tyttö! <333

Amai dolssin pöytä kirjoin väärin eikös juu

Helinä keijjun sisko

Pockyjaaaaaaaaa


Tinjalta en ehtiny kysyä julkasu lupaa mutta sanon vaan sen ilme oli aika ihgu!

Twilight



Pelejä pellattiin ihan hullun lailla tokana päivänä! :D


Roosan laama Pentti. <3

Näin ekaa kertaa bjd,n

Eilin figuuri Italia

Tinjan figuuri Miku
Mun toka figuuri jonka nimeä en tiiä koska se luki siinä paketissa jollain ihme kielellä

Sit siel oli kaks tanssi ryhmää


Joo tiiän kossi kisan kuvat oli sikin sokin mutku oon niin laiska Yhteis kuva






Semmonen, Pakko sanoa oli ihan sika kivaa!




3 kommenttia:

  1. Kyllä oli kivaa C: Hahaa, oon aikas kawaii :--D Dun dun duuuuuuuun, sen mun alpakkaisen nimi on kylläkin Pentti :P Mutta hienoja kuvia kuitenkin :3

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu se meni vähä tota noh mutta nyt se on pentti! C:

      Poista
  2. Olisit voinut laittaa kuvan asustasi olisi ollut kiva nähdä c: harmi etten ite päässy coniin :<

    VastaaPoista

Muista kommentoida!