sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Miitinkiä...

Olin siis eilen miitissä 27.4.12 Ja oli Toosi kivaa!

(Lisää tekstiä kuvien välissä!)



Tommonen tuli muuten meidän kuvaruutuun! :)






Mandi saa vihdoin peruukin! <3 <3 <3 <3 <3



Miitiin:









Mun lemppari nukke miitissä! nwn



Emilyn ihanat uudet kustomit!


















I: PÖÖ!  E: Eh... Mirka Itchigo pilas mun asennon!

Tukka tyttö...

Josta tuli kuvauksen kohde.

Jätti lumpeita! :)



Tuhma Dita kiusaa Konohan unia! >:(

I: Noi lumpeet on ainatin nääin isoja!


Söpöliini! nwn



Saattajia!






Kiitos kun katsoitte mun postauksen ja sanokaa joa hauutten että poistan teijjän kuvat Mirka ja Taruolento, mutta ootten niin söpöjä! nwn



Ps kuvat:










7 kommenttia:

  1. Sulla on todella kauniita nukkeja ♥

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia n w n Oli yllä tosi kiva miitti ♥ Ja toivottavasti Mandin peruukki tulee pian nun

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. En myy Miemaaaaaa >:(
    Kivoja kuvia, vaikka ne olivatkin melko tummia :/ Se on meikki ei kustomi :D Olen vaihtanut Emilylle pelkän meikin.

    Muivirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Ps. sut on haastettu mun blogissa :)

      rainbowsorbett.blogspot.fi

      Poista
  5. Jee, HALAAN KULTAA HYYPPÄÄ!!!! Ja koskin tohon Dark mikä lie hyyppäään... :D

    VastaaPoista

Muista kommentoida!