keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Mieron teillä osa 3/?

Puhe
Ajattelu
Luja ääni





M: Huhuh mikä lenkki!

?: Hei, taas!

M: Taasko tuo sama ääni mimikä se on???

?: Mietitkai miksi et näe minua? Olen no... saalaa mielessäsi. M: Miksi? Ja ja miten se on mahdollista?

?: Sitä et saa tietää, viellä.... M: No miksi olet mielessäni? miksi sinä kiusaat minua?

?: Lupaan että sinä saat nähdä minut kyllä mutta halusin antaa sinulle jotain.

M: Ääh... tuo sattuu ihan kuin kuin siirtäisit jotain lävitseni!


M: Mi mikä tuo on? 

M: Se on jonkinlainen avain.
M: Jotain se se on se jonka hän halusi antaa minulle.

M: Jospa se liittyy jotenkin häneen...


---
Semmonen tällä kertaa. Toiviottavasti piditte!
Ja muuten tapasin yhden tytön kun olin kuvaamassa! Se oli joku 6.v se juoksi mun ympärillä kokoajan! :)
Se tuli jopa ton puun taakse!
Tuolla se menee! :)

4 kommenttia:

  1. aika lyhyt mut ei se haittaa o u o

    haha minä siellä :3 eivaa

    VastaaPoista
  2. eihana kuvatarina ei lyhyys haittaa:)

    hehe kiva!:D

    http://lapasenmonsterit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Jännittävä ja ihania kuvia :)



    ibbesdollslife.blogspot.com

    VastaaPoista

Muista kommentoida!