tiistai 3. syyskuuta 2013

Pipsa possu tulee ja syö teidät! >:D

Mirka tajuu ehkä parhaiten! :D

He sinä MIRKA voisitko pliis lukea ainakin tän tekstin koska mä haluun kiusatasua...


Joo tota mulle kävijotain tossa alussa mutta olen tosi pahoillani kun en ole postannu vähään aikaan! :(
En oo kai vaan ehtiny tai sitten mulla on ollu joku masis...
Mutta nyt haluun kertoo jotain jännää! :)
Myö sain mun ekan työn! :DDDDDD
mä saan 20€ kuukaudessa plus jotain pikku kolikoita. Ja sain ekan rahan ennakkona jotan tarviin enää 4€ niin voin hankkia uuden tyttösen! :)
Koska mä oon muuten kyllästyny stockeihin niin mä oon tietty tilaamassa sille peruukin samalla ja obbarihan on jo mulla taisiis Mandin käytössä.

Mutta nyt kuvia joita räpsin mirkankassa viime kuussa! :D


Mirkan kauniit kuvaus asennot! :)




Bannerikuvan asento! Joo moi mirka... >:(




Luovutan sä haluut näköjään kaikkiin mun kuviin mukaan! :(



Kommentteja?

KYLLÄ!

12 kommenttia:

  1. Uiih :3 tosi ihania kuvia <3 c:

    VastaaPoista
  2. Saaaatan arvata mistä toi otsikko tulee B--D Muttajuu, kivoja kuvasia taas :3 Mandi ja Elena on molemmat tosi sulosia nätti ihanuuksia > w < Viidennestä kuvasta tykkään itte eniten, Mandin peruukki on tosi ihanasti siinä ja muutenkin tosi ihana kuva o 3 o

    // Mun kurkku on (taas vaihteeks) ihan sairaan kipee siit kässäntunnist :'D

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sää taidatkin titää mitä otsikko meinaa! XD

      Poista
  3. Iiihanaa, oon hyvä posettaa, ja sulle kiusausta:
    Mä tarviin vaan 20e peruukkiin, ja mun tyttönen onkin jo matkalla >:D

    VastaaPoista
  4. Awww suloiset Mandi ja Elena <3 :33 Ihania kuvia oli nun Ja onnea uudesta työstä! c;

    ibbesdollslife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Tosi hienoja kuvankuvasia :3 eikumitäh:D
    Ja siis mä en saa mitään tiettyä rahamäärää noin vaan, vaan saan siitä että siivoan mun huoneen niin 2€ ja kun vien roskat saatan saada 1€... .___.

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
  6. o u o ihanasia kuvia ♥ 5 kuva on ehdoton c:
    älä masennu pieni :c viel se kaikki kääntyy hyvin, ja sie huomaat kuinka rakastettavia ihmisiä siulla on ympärillä ♥

    VastaaPoista
  7. mä saan + 25€ kuussa :b uutukaiset matkalla ja peruukkeihin rahat säilössä c;

    VastaaPoista

Muista kommentoida!