lauantai 14. syyskuuta 2013

Ydin pommi pommi pommi pommi!

Toi otsikko on paras vaan mä Ellen Makka ja Tinja tajutaan se! XD
Sori mirka...


No tere! Arvaan varmaan että te tuskin muistatte tai kinostatteupeeta minä! mut mulla oli kuvatarina meneillään!  Tästä osasta tulee varmaan tähän astisin jännä koska itse paholainen pistäytyy kyläilemään! :)

Muttas noi kuvat on aika hirveitä tiedän jo sitäpaitsi kun mä kuuvaan niin pieni pikselisiä kuvia niin ne on tosi huono laatusia täällä bloggerissa jotan NICE!

Sitten kuviin!





Mieronteillä 4/?


I: Ichigo
? = ?

 laittakaa päälle pliis!


I: Hengästyneenä:  Huoh olenko jo tarpeeksi kaukana KAIKESTA????

?: No kyllä kai mutta nyt sinun on aika saada palkkiosi...

I: siis mikä palkkio saanko minä s se sen! :D

I: Aah! huutaa kivusta...
Valo sytyy Ichigon silmään.
?: No mitä pidät oseanin silmä...
I: Miksi annot sen minulle vaikka sinä tarvitset sitä enemmän?

?: Jospa vaihtaisimme rooleja sinä olisit murhaaja ja minä syytön?

?: Näin vihdoin pääsin tapaamaan sinua...

Syytön vai ei, sillä ei ole väliä.


 ---

Semmosta Onko Ichigo sittenkin vaan tyttö?
Se selviää seuraavassa osassa.

Comments?





8 kommenttia:

  1. Jännä toi silmä :D No kuiteskin, kiva kt n w n

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. tää kappale on paras c:
    tarina olisi saanut olla pidempi (koska jännä owo) c: eivätkä nuo kuvat ole ainakaan miusta huonolaatuisa c:

    VastaaPoista
  3. jännääää o u o
    jatka ja äkkii :3

    VastaaPoista
  4. Tosi jännään kohtaan jäi owo

    • http://littledollsland.blogspot.fi/ •

    VastaaPoista
  5. jännää c: taidankin tietää kuka tuo mysteeri on o u o

    VastaaPoista

Muista kommentoida!