maanantai 24. joulukuuta 2012

Hyvää joilua kaikki!!!

Joop mua raivostuttaa ihan hirveesti koska olin justa saamassa tän postauksen tehty nii sitse poistu ja mun piti kirjottaa tää uusiks mutta tässä se nyt sit on!
Eli joulu on jo oven tällä puolen ja kaikki on nyt hirveen ihanaa joo hirveen mutta päätin näin joulun kunniaks tehä jätti postauksen! jej
Siinä on: outo kt, joulukuusi kuvia ja shootti.
Ja muuten haluaisin tiedottaa että olen menossa matkalle mikä tietää taukoa menen kyllä vain ruotsin risteilylle kahdeksi päiväksi. mutta aijjon kuvailla kuvailla ja kuvailla!  ja sylvia 
antoi Mandille super söpön matka laukun jonka näette myöhemmin mutta nyt päästän teidät katsomaan postaustani ja kommentoimaan?





Minä: Mandiii herätys!

 *Hätkähtää hereille* M: mitä  Minä: mulla on asiaa

M:Ja paraski olla tärkeetä koska kello on vasta seitsemän!!! XC

M: Huoh*haukottelee* Minä: NO tänään on JOULUAATTO!!!

M: mutta minäkun luulin että siihen menee viellä 24 vuotta eikä päivää!? ja jos kerran on jouluaatto niin ähh.. XC mä lupasin sule että ssaat kuvata mua vaikka koko päivän! Äh.

M: no sitten mun pitää laittautua pikkuhetki vaan! *nousee*



M: auta vähän tän nauhan kanssa!

M: Sitten enää harjaa tukan.


M: sitten pinnit

M: ja viellä tukka nätisti.

Minä: en kyllä ajatellu kuvatua sua just nyt!    M: ÄÄh...





 Sitten näitä yhtä pahasti vammmautuneita (valontakia) kuvia.




Juup en saanu kunnollista kuvaa.


2010?     2012

      




Sitten viellä tämmöne shoott Mandista!  :)

















   Hyvää joulua jokaiseelle lukijallenei ja tietenki muillekkin! :D

3 kommenttia:

Muista kommentoida!