perjantai 28. joulukuuta 2012

Tervepä terve en kyl ole terve

Joo otsikko on mailman paras!!! XD XD XD
Kyllä ihmiset olen palannut kidutusleiriltä ehjin nahoin rikkinäisin vatsoin yms. eli sanon vaan että se  laiva matka ei ollukkaan niin ihanaa kun ajattelin!!!!! (-_-)  koska sain tietää että olen merisairas. Joka sisältää kaiken ruuan yrjöömisen.  Ja nytkin päässäni heiluu vaukka olen turvallisesti kotona Suomessa? no vitsi vitsi haittaakse? M: *kimeällä äänellä* No kyllä haittaa!!!!!
Mutta koska olen laiska mato niin enpäs laitakkaan kuvia wuohahahaaaaaaa!
Olen suoraansanoen YLI TYLSISTYNYT   vaikka joinakin päivinä kuvailen Sylvian tai islandin tai joittenkin muitten henkilöitten kansssa joitten nimiä en jaksa mainita ja tiedetään tossa kirjotinkin jo enemmmän kun jos oisin kirjottanu ne nimet. :)  Olen iloinen!
Mutta kun no tää on nyt vähän noloa mutta kun olen tavallaan riippuvainen koulusta ja sitku sinne ei pääse niin tylsistyn ihan totaalisesti. Mutta mutta haluan tiedottaa että olen tekemässä vihdoin ja viimein kunnon KT, n  semmosen joka liittyy Mandin elämään ja sen käänteisiin!
Ja sen myötä nukke määräni tulee lisääntymään!



Sitten loppuun jokunen kuvia.













1 kommentti:

  1. Hmmm... Voi YRJÖ! Oli varmasti hirrrveen mukavaa siellä laivareissussa D: Onneks en tullu mukaan.. eiku :D Tosiaan voisin vaikkapa olla la, kun silloin ei mitään puuhaa ole. Soittelen sitten. Sain muuten mun pikku pupusen takaisin c: Se on niiiin sulonen! Näät sen mun fullarin huomenna!

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista

Muista kommentoida!