keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Tiesittekö että...

Mandi on saamassa jotain uutta jotain joka saa Mandin enemmään vätäväksi?
Esim : Uus peruukki, meikki, obitsu, eye cipsit tai vaikka vaan ripset?
Saatte luvan arvailla ja sitten joskus given aikoina kerron sen vastauksen. Sylvia joka tietää jo asiasta voisi sitten arvata mutta ei kerro vastausta!
Sitten seuraava juttu eli tiesittekö että Mandi on joulu lahjani ja se toinen juttu on myös mutta se tarkoittaa varmaankin sitä että sitä toista lahjaa ei saa avata ennen jouluaattoa mandin kyllä sai en tiiä miks?
Mut tässä olisi vammaista laatua oleva kuvatarina siinä on kakka laatua oleva valo, asennot ja paikka
Tietokonepöytä.  mutta kai sen voi katsoa ja siihen kommentoida?

Sori jos on paljon kirjotus virheitä mutku oli kiire tehä tää!



Ääh elämäni on tylsää!

olisi kivaa jos edes joskus saisin kaverin vapaa ajallakin! mutta ei kun minun pitää vain nukkua.

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Torstai

Perjantai

Lauantai


Sunnuntai

M: olisi kivaa jos saisin tehä kerrankin jotain kotona vapaa ajalla siis silloin kun minua ei kuvata!

Mä: Mandi missä sä oot?

M: No mitä?

Minä: Haluutko tälläsen tyynyn jonka löysin huoneestani?

M: Joo mä haluun!

M: jee vihdoin mullaki on kaks kaverii kotona aina!

Ja sitte tällänen random kuva jonka otin vahingossa.














KOMMETTEJA?

2 kommenttia:

Muista kommentoida!