tiistai 18. joulukuuta 2012

Tiedän että minun pitäisi...

Olette saattaneet huomata että monissa muissa blogeissa on jo joulu tausta ja jouluisia postaksia yms.
Mutta mulla ei se johtunee siitä että minulla ei olehavaintoa miten vaihetaan tausta ja minulla ei olle ollut paljoa nukkeilu intoa siis joulusiin juttuihin yritä saada jossain vaiheessa kyhättyä selläsen mutta haluaisin nyt vään sanoa että öö...
tossa olisi tommone yli vammanen kt.     lukekaa ja nauttikaa.


Puhe, Ajatus, *Tekeminen*


D: Onkos sulla mitään ihastuksen kohdetta? XD

M: pöääh plääh...     en oo kiinnostunu pojista!  X_X

D: no mistä sitte?

D: mä ainaki oon tykänny niistä lapsuudesta asti!

D: ajattelin niitä joka päivä!  XD

M: No puhutaan meijjän lapsuudesta.
Mä: joo ne alko näyttelee.          D: Mä olin aina paras koska mä sain kaikki pojat

D: mulla oli ihana pinkki laukku jossa oli muroja jos tuli nälkä pusu tauolla! XD

M: Olin niin kaunis ja lempivärini oli sininen!

M: XC  elä pilaa tätä sun tyhmillä pojillas! Öh mun mielestä me leikittiin aina! :)

D: Ui... olempa mä nätti tänään.

M: leikitään potkimis peliä!

*Kaatuu*  D: Tyhmä Mandi!

D: Nyt tuli turpiin!

*potkaisee Mandia*

D: au! mun jalka!

*Hyppää Mandi kimppuun*






M: NYT TIPUT LATTIALLE!

D: aah

D: Eihh nyt minä kuolen!

D: Eihh nyt minä kuolen

M: sinä sanoit tuon jo!

*alkaa tanssia gamgam styleä*

D: Hei ei tuota tanssia oltu keksitty kun oltiiin pieniä!

D: Mutta ainahan voin liittyä mukaan!


ja sitten lopuks risto-matti style  XD XD XD XD XD




5 kommenttia:

  1. Vähän paras, eiku? Mutta oikeesti repesin xD. Ihania nukkeja ja postaa pian :---3! Ihana kt oikeesti, heti tuli hymy huulille (: ~ ! Onko Dita sinun nukkesi? <; Tai siis Mandi(?) on ainakin sun, vai :_D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei Dita ei ole mun vaan sylvian pikkusiskon mutta kyllähän se vois olla mun! XD

      Poista
    2. Hahaa! Sain sun kössimisoperaation selville c: ...Ristomatti style! Ri-ri-ri-ri!

      Poista

Muista kommentoida!