sunnuntai 26. toukokuuta 2013

If you die i will cry...

Hei rakkaat lukijat! nwn

Olen hyvin... öhh.... jännissäni?  Koska mennään huomenna luokan kaa lintsille ja musta tuntuu että en saa unta koko yönä! Mutta kai tämä tästä.

Mulla on muuten ilo uutisia niille jotka ei siedä mun pikselimössö kuvia ja on niille hydritupla allerginen! :D
Nimittäin mä olen oppinut käyttämään photo shoppia! Ja nää kuvat jotka laitan teille seuraavaks on mun muokkaamia! :))))))))

Muuten mulla on teille vähän vakavampaakin asiaa. Nimittäin mimmari on pettäny mut. Me tilattiin äitinkaa kuukausi sitten obbari Ichigolle, ja eilen ne ilmotti äitille että ne ei ollu huomannu tilausta mutta lähetti sen nyt! Joten äiti alko vähän valittaa siitä että se ei haluu enää tilata mulle MITÄÄN koska se ei voi luottaa nettisivuihin!




Mutta onneks sain käännettyä äitin mielen! Kun sanoin että en laittaisi sitä tilaamaan nettisivuilta josta joku muu mun tuttu ei ole tilannu mitään.








Mutta nyt päästän teijjät kuvien pariin!










Nähtiin muuten tommonen hirveen iso torakka! Tietääkö kukaan onko se edes suomesta?!





Tiedetään toi valo on muokattu hirveeks...



Kommentteja satelemaan, KIITOS!

11 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia :3 Tuo vika kuva on ihana n w n

    minunsulolisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. hienoja kuvia > u <''
    se on ihanaa kun tolleen käy :c mut ihmiset on erehtyväisiä, niin ne nettikauppiaatkin ^^

    heposia!

    enkelit-ja-demonit-blogspot.com
    sieniksenmaailma.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. ihan kivoja kuvia ... Hieman ylimuokattuja, mutta kyllä sinä opit viellä paremminkin muokaamaan c; hhee, olin pottr studioilla tänään<3 ihanaa oli. Tulin just hotllille

    VastaaPoista
  4. ihanii kuvii (: mun mielestä ei ollu ylimuokattuja..?
    eka on mun lemppari ^^

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvia otit<3Ja mandin uudet chipsit näyttää kivoille :)

    VastaaPoista
  6. Haastoin sut mun blogissa! :)

    catakahvi.blogspot.fi

    VastaaPoista

Muista kommentoida!