lauantai 11. toukokuuta 2013

Kaksi ihanaa tarinaa...

Terve tulemas mun bloggiin! Joo... Mutta mie olin unichef kävelyssä jossa me kerättiin rahaa kokeille köyhille. Ja sain kerättyy 12,00 € se ei ole paljoo mutta mulla oli vaan yksi lahjottaja joten se on aika paljon. Musta tuntuu että olen aika lähellä huutomerkki kauden loppua! jej. Niistä tilauksista on vasta kengät tullu ja mahdollisesti chipsit, se selviää ensijaksossa! <---Oli pakko laittaa! XD
Ne kengät oli muuten rikki kun ne tuli!!!!!!!!! D8<
Laitoin muuten Itchogolle Mandin obbarin koska MANDIII tuki korvas! Niin siis koska Mandista on jo tarpeeks kuvia! Mandi: Haista pska Alice!    Itchigo: Ei saa titoilla!!!!!! D:< Mandi: mutisee:  Sä oot aika ärsyttävä joskus.  Itchigo: MÄ TUULIN! Mie: NYT HILJAA MOLEMMAT mä yritän tehä postausta tai... yritin! Mutta nyt kuviin! Ja noitten kakaroitten kanssa pitää selvittää jotain...






















kuula syö suklaata...







Semmonen tällä kertaa.

7 kommenttia:

  1. Söpö postinki :3



    ibbesdollslife.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Aik jännä :D mä en ihan ymmärtäny mistä tää kerto, mutta kiva oli (:

    http://boku-no-kokoro.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kivoja noi kuvat<3
    Mandi on vähä pahis:D

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia n w n Oon samaa mieltä Yumin kanssa. Mutta juu kiva postaus c: Hoh hoh. Pakko sanoo et mä juoksin ne kaikki >:D Eli sain jtn 18€ xd

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. ihanii kuvii, mut samaa mieltä ku Yumi ja Roosa-san.. ;D

    VastaaPoista
  6. Samaan mieltä.. aika jännä :/ Olisi voinut olla enemmän tekstiä kuviin ja nukkeiluun liittyen. En oikein tykännyt :(

    VastaaPoista
  7. Jee, oisit voinut selittää tapahtumien kulun ;)

    VastaaPoista

Muista kommentoida!