sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Miksi Miema on niin SÖPÖ?

Otsikko oli hyvä kysymys! No mutte terve sinä nuorukainen siellä lasin takana! :) Mitäs sinulle kuuluu? Minulle ihan hyvää! Paitsi että mulla on huuto mekki kausi meneillään! ja se  ei ole hirveen kivaa! Mutta ajattelin näin keventää teksti taakkkaa ja laittaa juttuja aina kuvien väliin joten siellä tavataan!

Mulla on toosi paljon asiaa!










 Niin elikkäs aloitetaan suunnitelmista! 
Niin kuin jo vähän ilmoittelin niin mie oon tehny vähän paljon vähän paljon tilauksi kolmesta eri paikasta, niistä en kerro sen enempää mutta mulla on tulossa uus nukkekin joskus lähiaikoina ikuisuuden päästä. Nyt on muutenkin kesä tulossa pian kun on kevään merkkejäkin! :) (Huomatkaa perhonen ylä puolella.)






 Sitten, olette varmaan jo huomannu että en ole oikein pysyny postaus tahdissani (postaus väli vain 3 päiv.) Mutta nyt kun lumet on sulanu ja silleen niin on helpompi kuvata ja kivempi postata! :)
Joten lisää kuvia on siis tulossa ja ainakin 4 postausta varastossa! :)



Sitten tää taitaa olla vika teksti ennen feikkiä kt, tä
En siis myöskään ole postaillut laikuuden lisäksi koska mulla on ollu paljon kokeita jospa mä luottelen ne: Mussa, ussan, enkun, ruotsin, matikan, ja maantiedon. Että aika paljon! Mutta enää on jäljellä enkun! jej!!!!! Eli enemmän postauksia! Mutta niissä kokeissa on myös hyvä puoli nimittäin jos saan kolme  ysiä tai 10, ppiä niin saan tilata peruukin, obbarin tai pikku roinaa! Ja sen ansiosta Mandikin uudistuu!





MIKI MIEMA MIKSI? MINÄ HALUAN VARASTAA SUT!






Ei sitten ollu vika tekstitys... XC
Ja olin siis Mirkan parvekkeella kuvaamassa ja sylviakin oli mukana!
Ja kivaa oli! Mekin oltiin niinsanotuilla  piknikeillä. <--- menikö oikein? O_o 







Ja loppuun Ihania Miema kuvia jotka on ommattu sylvia<3sienelle.



Mekin saatiin herkkuja! :)



Kommentteja? 

10 kommenttia:

  1. Ihania nukkeja ja kauniita kuvia sanon minä:)

    http://lapasenmonsterit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia<3<3<3
    Mullakin on ollut paljon kokeita:)

    VastaaPoista
  3. tosi ihanii kuvii<3 & über söpöt pikku nukettimet ^^

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia. Hmmm... ommaus omalla nukella :D

    muovirakkaus.blogspot.com
    ~ kurkkikaahan blogiini c;

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvia c: Ihanan aurinkoisia ja keväisiä n w n

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Kiitos lämmittävistä kommenteista! :)

    VastaaPoista
  7. Niin ihania kuvia c: Ja kivat suunnitelmat sulla, en malta oottaa, ku ne toteutuu C;


    ibbesdollslife.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. ^u^ perhonen
    tääl on hyvin angstikas sää :3
    o u o uusi nuketin~
    Meil oli ny hengähys tauko (silti jokasella viikolla oli väh. kaks testiä = u =) ja kahe viiko sisällä 3-6 koetta o . o *ei varma* yhy

    VastaaPoista
  9. Nättejä kuvia <3. Ihanan kesäisiä!

    --
    dolly-factory.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Ihanan söpöjä ♥u♥ nuket ja kuvat ~

    VastaaPoista

Muista kommentoida!