perjantai 24. toukokuuta 2013

Skrilleksin biisit soi mun päässä! Kiitos vaan Joa!!!!! D:

No terve taas! :)



Yääh!!!!!!! Miksi NÄITTEN skrillexin biisien pitää olla näin Helposti päähän jääviä!!!!?????
Mä kuolen kohta tähän! Ne ne ne ne vaan mun pitää kuunnella niitä koko ajan!


Siis niin kuvia olen kuvannu hiaman ERITTÄIN huonolla valolla.
Mutta ne on ihan kivoja... kai


Musta muuten tuntuu siltä että alan kirjottaa aika paljon itestäni myös...
joten aattelin että tää olis myös niinkun life style blogi. Ei sillee että jokatoinen postaus olisi musta vaan silleen että mä kirjottaisin nukke kuvien ohella itestänä! mitäs pitäisitte siitä?

No jos mä kuitenkin alotan jo:



Niin meilläpä on yritys päivä koulussa jolloin saa tehä oman yrityksen ja tienata oikeeta rahaa jos voittaa 50,00€  Siitä mulle olisi hyötyä! Mulla Iidalla, Makalla, Sennillä, Ellillä ja Tinjallaa on Cafe tulppaani.  Meillä on ihan aito kahvila eikä mikään nouto paikka niinkuin muilla.
Mutta nyt koska haluun jo postata niiin mennään siihen pää asiaan!


Mun molemmat nuket on valmiita 1-3 viikon sisällä! nwn
Ja koska kesä ja mun synttärit on pian niin saan aloittaa uuden nuken valmistelua! :)
Mutta siitä lisää joskus...
























Muuten mitä mieltä olisitte jos leikkaisin Ichigon tukan lyhyeks kun sen latvat menee sotkuun?
Ei niinkun ihan lyhyeks mutta niinkun jotain vähän yli puolet tämänhetkisestä.

4 kommenttia:

  1. Itchi-chanhan on oikea taiteilija > u <

    tee vaan tästä irl-nukke blogi, tosin se sattaa olla sekavaa ja miusta ois ehkä parempi jos loisit 'itelles' oman blogin ^^''

    Noi pitkät hiukset on söpöt mutta tee mitä teet xc

    VastaaPoista
  2. Hmm.. Aika sekavaa ninkuin koe sanoikin. Tee usi blogi, jos haluat life style blogin :/ Ei millään pahal, mut mun mielestä life style blogi ei ole ihan sun juttus..

    Muvirakkaus.blogspot.com
    Flying-umbrella-sky.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia ichigosta.
    Mä ainaki loisin uuden blogin. Mutta jos sinusta on parempi kirjoittaa samaan niin kirjoita. :)


    loulounpullipblogi.blogspot.fi
    myownmacaron.blogspot.fi

    Ittellä ainaki on nykysin kaks erilaista blogi :)

    VastaaPoista
  4. ihanii kuvii<3<3 Itchigo ♥
    mut luo mielummin uus blogi (:

    VastaaPoista

Muista kommentoida!