lauantai 18. toukokuuta 2013

Iida jumala tappaa kaikki ja jättää vain perheensä! Mutta älkää pelätkö minä voin pelastaa teijjät MAHTAVALTA yli jumalalta

Iida, KIITOS otsikosta! XDDDDD


WOW fantastic baby  niinhän siinä big bangin laulussa sanotaan!

Saatoitte huomata että tuo biisi soi mun päässä joten haluan että se soi teilläkin! Saatte luvan kuunnella sen vaikka se ei liity mitenkään kuviin.
Lisää tekstiä lopussa...



Tiedätte mitä painaa! :D

















No?


Aika kivoja???


Kuvasin Mirkan kanssa meillä ja niinkuin tarkimmat huomas niin  Itchigolla on uus peruukki!

















































































No ei ole, Itchigo vaan lainas sitä Elenalta  ja Elena lainas Mandin stoc peruukkia. Mirkan mielestä Elena kyllä näytti liian kiltiltä sillä. Sitten te varmaan ootte poissa tolaltanne tilauksista koska joskus sanon niitten olevan yllätys, joskus sanon että niin tehän tiesitte että tämä ja tämä on tilattu. MUTTA nyt minä kerron teille kaiken! (En ihan kaikkea...)


Eli: Aloitetaan Mandista.  Mä sanoin että Mandi saa vihdoin peruukin mollamanista, se ei päde enään sillä se peruukki ei ollu mahollista hankkia koska sitä ei oltu valmistettu. Mä en jaksanu odottaa että se tulee joten tilattiin se muualta, siitä en kerro minkä näkönen se on,  mutta näytän kuvan alkuperäsestä suunitelmasta.



Mandin chipsit on siis tullu, mutta en ole jaksanu ladata ottamiani kuvia kameralta.




Sitten Itchogo:  Itchigolla on kuvissa MANDIN obbari eli sillä ei ole viellä omaa.
Sille on tulossa se kyllä. Joskus

Sille en hanki uusia chipsejä.





Mikuru:

Joo joo  mä hankin sen saitte juoni paljastuksen...

Ette kyllä vaan voi tietää onko se JO mulla vai vasta tulossa yms.

Sen tavaroita osia mä kyllä omistan.






Toivottavasti olette nyt kärryillä asioistani. :)


Kommentoikaa jos mahdollista, ja jos ette   klikatkaa luin mutta en jaksa kommentoida nappia!

5 kommenttia:

Muista kommentoida!