maanantai 13. toukokuuta 2013

Nukkeinto on korkealla!

Joo mä vaan haluun postata ja postata ja postata! 




Muuten kun eräs öhh... puoli lukijani oli sitä mieltä että en kirjoita tarpeeksi nukkeilusta niin päätin nytten sitten tehä siitä jotain. (Kuvien välissä)

Olin muuten tänään Morkan kanssa kuvaamassa... sillä ei kyllä ollu nukkea tai kameraa mukana mutta se oli kuitenkin mukana! :)





Niin siis tietämättömille: Itchigolla on siis Mandin obbari nytten koska sen ome on postissa. Joo kyllä menin tuhlaamaan rahani siihen! Olen siis tilannu Itchigolle obbarin joten Mandi tulee myöhemmin valmiiksi. Miksi? No siksi koska  Se peruukki minkä olin kaavaillu Mandille ei ollu mahollisa hankkia, joten aijon hankkia sen cancanilta en Mollamaniasta.


---


Sitten päästiin tämän päiväiseen mun ja mirkan mini shoottiin! :) Mirka kalastaa Itchigon kanssa


Ne chipsit muuten tuli, mutta tässä postauksessa ei ole valitettavasti kuvaa niistä. Ne oli muuten Mandille semmoset vihreet.
Mirka yrittää epätoivoisesti saada kalan mahdollisimman syvälle kurkkuun.  Sano mirka jos tarvii poistaa! :)


I: Mandi sun pitää syödä! Että sä voi mennä edes dietille tun sä et ole edes lihava! D: heilahti

M: En syö ennen kun saan obbarin takas! D8<

Loppu kuvia...

 COMMENTS?

3 kommenttia:

  1. pikku piä :3
    tuo kalan syönti kuva on.. pelottava :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainahan mä oon pelottava, kun oon pahis! :D

      Ja eihän mun kuvia tarttee poistaa, koska oon aina niin naurettava... :D

      Poista

Muista kommentoida!